بەرەی گەل: به مبارزه سیاسی ادامه خواهیم داد

قندیل پرس – اربیل

عصر روز، شنبه ۲۳ اوت ۲۰۲۵، رهبری «بەرەی گەل» در اربیل گرد هم آمد.
شادمان ملا حسن، عضو رهبری بەرەی گەل و از نزدیکان لاهور شیخ جنگی، به قندیل پرس اعلام کرد: در نشست تصمیم گرفته شد که بەرەی گەل به مبارزه سیاسی خود ادامه دهد و در روند سیاسی مشارکت کند و در تاریخ ۱۱/۱۱ در انتخابات مجلس نمایندگان عراق نیز شرکت خواهد کرد.

این نخستین نشست اعضای «بەرەی گەل» پس از رویدادهای لاله‌زار و بازداشت لاهور شیخ جنگی است.

لاهور شیخ جنگی، رئیس بەرەی گەل و ریاست مشترک پیشین اتحادیه میهنی کوردستان، صبح جمعه ۲۲ اوت در سلیمانیه توسط یک نیروی گسترده امنیتی و نظامی بازداشت شد؛ پس از آن‌که شامگاه پنجشنبه ۲۱ اوت این نیروها منزل او را محاصره و بازرسی کرده بودند.

 

تلاش دوباره

کمبود بودجه، جنگل‌های اقلیم کوردستان را در برابر آتش‌سوزی‌ها آسیب‌پذیر کرده است

مدیرکل جنگلداری، باغبانی و مراتع در اقلیم کوردستان اعلام کرده است که به دلیل اختصاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *