رئیس سابق ستاد ارتش: ما افراد بیگناه زیادی را کشتیم که ربطی به جنگ نداشتند

مارک میلی، رئیس سابق ستاد ارتش آمریکا اذعان کرد که ایالات متحده بسیاری از غیرنظامیان بی گناه را در جنگ هایی که در آن شرکت داشته اند، کشته است.

مارک میلی به رسانه های آمریکایی درباره حمله هفت ماهه اسرائیل به نوار غزه که نزدیک به 35 هزار فلسطینی را کشته است، گفت: قبل از اینکه در مورد کشتار مردم غزه صحبت کنیم، باید به یاد داشته باشیم که ما، ایالات متحده، بسیاری از مردم بی گناه را در موصل (عراق) و رقه (سوریه) کشتیم.

او گفت: «به هشتادمین سالگرد نورماندی نزدیک می شویم، زمانی که ایالات متحده 12000 شهروند بی گناه فرانسوی را به اضافه هیروشیما و ناکازاکی کشت و 69 شهر ژاپن را ویران کرد.

میلی ادامه داد: «ما تعداد زیادی از مردم را که بی گناه بودند و هیچ ارتباطی با دولت خود نداشتند، از جمله مردان، زنان و کودکان سلاخی کردیم و جنگ چیز وحشتناکی است، اما اگر معنا داشته باشد، اگر مفهوم اخلاقی داشته باشد، باید هدف سیاسی داشته باشد و باید سریع و با حداقل آسیب محقق شود.

تلاش دوباره

ادعای نزدیک‌شدن ایران و آمریکا به توافق موقت؛ هنوز نهایی نشده است

باراک راوید خبرنگار آکسیوس اعلام کرده است بنا به گزارش‌ها، مقامات آمریکایی و ایرانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *