هشدار اسرائیل: بدون توقف برنامه هسته‌ای ایران، دستاوردهای نظامی بی‌نتیجه می‌شود

مقام‌های ارشد نظامی اسرائیل هشدار داده‌اند که در صورت عدم توقف برنامه هسته‌ای ایران، تمامی دستاوردهای نظامی اخیر بی‌نتیجه خواهد بود.

به گزارش کانال ١٢ اسرائیل، ارتش این کشور معتقد است با وجود حملات انجام‌شده علیه اهداف نظامی ایران، از جمله موشک‌ها و مراکز فرماندهی، همچنان خطر بازگشت سریع تهران به مسیر توسعه هسته‌ای وجود دارد. به گفته این مقام‌ها، در صورتی که غنی‌سازی اورانیوم ادامه یابد و مواد هسته‌ای از ایران خارج نشود، عملیات نظامی انجام‌شده «شکست کامل» تلقی خواهد شد.

بر اساس این ارزیابی، اسرائیل ترجیح می‌دهد موضوع هسته‌ای ایران از طریق راهکارهای دیپلماتیک حل‌وفصل شود، اما در صورت ناکامی این مسیر، گزینه اقدام نظامی نیز همچنان مطرح است.

تلاش دوباره

آخرین تحولات مذاکرات آمریکا و ایران

به گزارش رسانه‌های دولتی پاکستان، فیلد مارشال عاصم منیر،‌ فرمانده ارتش این کشور راهی تهران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *