تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در کرمانشاه

قندیل‌پرس – کرمانشاه – ۲۴ آذر (۱۵ دسامبر ۲۰۲۵)

امروز دوشنبه، شماری از بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در شهر کرمانشاه، در چارچوب زنجیره اعتراضات سراسری، در مقابل ساختمان مخابرات تجمع اعتراضی برگزار کردند.

دلایل اعتراضات:

  • سوء مدیریت معیشتی و وضعیت بد زندگی
  • نقض حقوق بازنشستگان
  • عدم اجرای آیین‌نامه ۸۹
  • قطع کمک هزینه‌های معیشتی و رفاهی
  • مشکلات بیمه تکمیلی
  • دخالت نهادهای دولتی در مدیریت شرکت مخابرات

معترضان با سر دادن شعارهایی نظیر “حقمان را خوردند، زندگیمان را تباه کردند” و شعارهای دیگر علیه چپاول ثروت‌های عمومی و نهادهای وابسته به حکومت، خواستار رسیدگی فوری به مطالبات خود شدند.

این تجمع بخشی از اعتراضات مشترک بازنشستگان مخابرات در دیگر شهرهای ایران از جمله تهران، اصفهان، سنندج و آذربایجان غربی است.

 

تلاش دوباره

کمبود بودجه، جنگل‌های اقلیم کوردستان را در برابر آتش‌سوزی‌ها آسیب‌پذیر کرده است

مدیرکل جنگلداری، باغبانی و مراتع در اقلیم کوردستان اعلام کرده است که به دلیل اختصاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *