بیانیه قسد در رابطه با حملات نیروهای وابسته به دولت دمشق به سد تشرين

نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) نسبت به حملات نیروهای وابسته به دولت دمشق به سد تشرين واکنش نشان دادند. در بیانیه قسد آمده است که این حملات امنیت سد و روستاهای اطراف را تهدید می‌کند و جان مردم را در معرض خطر جدی قرار می‌دهد. همچنین دولت دمشق به عنوان مسئول این حملات معرفی شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی قسد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حملات نیروهای وابسته به دولت دمشق ادامه دارد.

در این بیانیه آمده است که حملات با استفاده از سلاح‌های سنگین، تانک و توپخانه علیه سد انجام می‌شود و این اقدام امنیت سد، روستاهای اطراف، جان شهروندان و زیرساخت‌ها را به خطر بزرگی می‌اندازد.

قسد تأکید کرد که این حملات نقض توافق‌های آتش‌بس است و دولت دمشق مسئول مستقیم این نقض‌ها است.

در پایان بیانیه، بر ادامه تلاش‌ها برای حفاظت از مردم منطقه و حفظ امنیت آنان تأکید شد.

تلاش دوباره

کمبود بودجه، جنگل‌های اقلیم کوردستان را در برابر آتش‌سوزی‌ها آسیب‌پذیر کرده است

مدیرکل جنگلداری، باغبانی و مراتع در اقلیم کوردستان اعلام کرده است که به دلیل اختصاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *