آرشیو تگ ها: یِنی اوزگور پولیتیکا

عبدالله اوجالان: میان مردم بروید، همگام با مردم باشید

عمر اوجالان، نماینده پارلمانی دم پارتی گفت: «رهبری گفت: سوسیالیست یعنی اجتماعی بودن، اجتماعی بودن یعنی همگام شدن با مردم و کار کردن با مردم. من هر جا رفته‌ام، سازماندهی کرده‌ام.» عمر اوجالان، نماینده پارلمانی دم پارتی، آخرین دیدار خود با عبدالله اوجالان را برای روزنامه «یِنی اوزگور پولیتیکا» شرح …

بیشتر بخوانید